szlávik mária üzente 9 éve

ÉREZD JÓL MAGAD NAGYON SZÉP ÉS JÓ MINDEN. SZLÁVIKNÉ

Oláh Lajosné Éva üzente 13 éve

Jártunk Tolóban, csodálatos hely, rengeteg a látnivaló, kiváló a tengerpart, és feledhetetlen élmény volt több kirándulás, elérhető Athén, útba esik Korintosz. A Hydra szigetek, stb. És nagyon jó volt a közeli szigetek hajós kirándulásai is. Busszal elérhető a régi főváros. Jó utat kívánok, Oláhné Éva Gödöllőről

Gondos Zsoka üzente 13 éve

Kretan mar voltam,de minden vagyam egy ilyen csodas helyen nyaralni.

Kertész Anita üzente 13 éve

girosz és metaxa!!! Én is megyek augusztusban!

kormos lajos üzente 13 éve

Szia Ibolya. Anitának küldött válaszom, akár Neked is szólhatna. Tizen sok esetben volt szerencsém görögországban járni. A felsö régió,Sarti Stavros környéke maradt ki.Ugy gondoltam mennél lejjeb megyek annál jobb az idő.
A szigetek közül voltam Krétán Korfun Rodoszon. A kissebb szigeteket nem is próbáltam, mert bezárva érezném magam. Legtőbb esetben autóval mentem, közel husz alkalommal, igy amit csak lehetett megnéztünk. Idén Velika a cél. Ez valahol Larisza magasságában van a parton. Kicsit a zürös görög helyzet miatt, busz mellett döntöttünk a párommal. Üdv. Lajos

Tatár Kálmán üzente 13 éve

Már csak 23 nap és itt leszek ezen a csodálatos
tengerparton.Két hét önfeledt nyaralás,fürdés
girosz,muszaka,metaxa ,ouzo és a kirándulások.
Már alig várjuk az indulás napját.

kormos lajos üzente 13 éve

Hello Anita. Természetesen bejártam a környéket. Megnéztem az Epidaruszi szinházat és muzeumot. Megjártam a naflioi vár 911 lépcsőjét. Voltam olyan helyen ami ugyan nincs Tolo közelében, a félsziget legdélibb csüskén Pirgos Diru nevezetü helyen, ami nincs reklámozva az utikönyvekben, de megérte a hosszu utazást.Felejthetetlen volt hogy a csodálatos cseppkőbarlangban 1 órán keresztül csonakkal körülvittek. Ezen kivül mivel autóval voltam minden esetben, rengeteg kellemes fürdőhelyet találtam. Változatlanul állitom Tolo kitünő hely.Minden esetben csak az idö és a pénz volt nagyon kevés. Jó pihenést. Lajos

Havasi Ibolya üzente 13 éve

Kedves Lajos!!Minden amit irtál , az mind igaz. Felejthetetlen napokat töltöttünk ott csak egy bánatom volt ,Delfibe nem jutottam el.Nem tudom nektek hogy síkerült nekem nem volt szerencsém elmesélhetnéd hátha legközellebb sikerül. Jövö évi tervem PARGA ugyancsak a Jon -tenger paptjánál a PAXOS -szigettel szenben van a száraz földi részenés nagyon szép nezétek meg hátha nektek is megtetszik és még úti társak is lehetünk

Horváth Júlia üzente 13 éve

Szia!
Tavaly, kb. ilyenkor voltam a családdal Tolóban.
Felejthetetlen élmény, érdemes csónakot bérelni, és körbe nézni a szigeten.
A környéket mi alaposan megnéztük, kihagyhatatlan a Korinthosz, Mükéne, Delphi, Napflionba busszal lehet átmenni, ami elég sűrűn jár.
Mi autót is béreltünk és elmentünk Spártába is. Intenzív kikapcsolódás, mert hulla fáradtan jöttünk haza, sok-sok élménnyel!
Nagyon jó kikapcsolódást és pihenést kívánok.

Kertész Anita üzente 13 éve

Szia Lajos! Voltál onnan valahol kirándulni?

kormos lajos üzente 13 éve

Háromszor jártam Tolon.Nekem nem volt csalódás, a part a tenge kitünő. Talán
a sok meglátogatott hely közül a legjobb. A környéken sok látnivaló van. A választást kitünönek tartom. Jó pihenést kivánok. Üdvözlettel Lajos

blatt gyula üzente 13 éve

A képek tényleg szépek, de a valóság nem mindig ugyan az ezt bár merre mész tapasztalhatod. Tolo aranyos falu de a partja csalódás, szinte nincs. A tenger kristály tiszta. A környék gyönyörű. Tavernák jók. A drágább étterem jobb is, sokkal. Jó pihit